Zamówienie i dostawa
Znalazłeś/aś coś, co koniecznie musisz mieć w sklepie VanLooks? Wspaniały!
Teraz wybierz kolor i/lub rozmiar i kliknij „Dodaj do koszyka” .
Oczywiście, możesz kontynuować zakupy i powrócić do koszyka w dowolnym momencie, klikając na ikonę koszyka w prawym górnym rogu.
Uwaga: Produkty w koszyku nie zostaną zarezerwowane do momentu złożenia zamówienia.
Gotowy do kasy?
Gdy już skończysz zakupy, czas sfinalizować zamówienie. Kliknij ikonę koszyka w prawym górnym rogu, aby wyświetlić produkty VanLooks. Na następnym ekranie możesz w razie potrzeby dostosować ilości. Następnie kliknij przycisk „Przejdź do kasy” . Zostaniesz przekierowany na stronę, gdzie możesz wprowadzić wszystkie swoje dane.
🚨 Ważne: Po złożeniu zamówienia nie można go już zmienić, ponieważ jest ono przetwarzane natychmiast, aby mieć pewność, że otrzymasz je jak najszybciej.
Jakie są koszty wysyłki?
✅ VanLooks pokrywa wszystkie koszty wysyłki. Dzięki temu nie ponosisz żadnych kosztów wysyłki.
⚠️ W przypadku zwrotu towaru, ponosisz koszty zwrotu, w tym koszty śledzenia przesyłki.
Czy mogę śledzić przesyłkę?
✅ Tak! Wszystkie nasze przesyłki wysyłamy za pośrednictwem usługi Track & Trace .
🔗 Możesz śledzić swoje zamówienie na stronie ze statusem zamówienia. Po wysłaniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem do śledzenia przesyłki.
📌 Uwaga: czasami może minąć trochę czasu, zanim status Track & Trace stanie się dostępny i zaktualizowany.
Jaki jest czas dostawy?
🚀 Staramy się dostarczać nasze produkty najszybciej jak to możliwe.
🕘 A co jeśli złożysz zamówienie w dzień powszedni przed godziną 21:00? W takim przypadku postaramy się zrealizować Twoje zamówienie tego samego dnia.
📦 Wiele naszych produktów wysyłamy bezpośrednio od naszych dostawców , dlatego średni czas dostawy wynosi 10–15 dni roboczych .
Nie będzie mnie w domu podczas dostawy. Co powinienem zrobić?
📍 Jeśli Twoja paczka nie może zostać dostarczona, zostanie ona przechowywana przez 7 dni w placówce PostNL (lub Bpost w przypadku zamówień belgijskich).
📩 Otrzymasz wiadomość od dostawcy zawierającą miejsce odbioru.
⏳ Po upływie 7 dni PostNL zwróci paczkę do naszego magazynu.
Podano nieprawidłowy adres?
🏡 Klient jest zobowiązany upewnić się, że podany adres wysyłki jest prawidłowy.
🚀 Ponieważ przetwarzamy i wysyłamy zamówienia błyskawicznie, czas na skorygowanie błędnego adresu jest bardzo krótki.
📞 Jeśli uważasz, że podałeś nieprawidłowy adres wysyłki, skontaktuj się z nami natychmiast .
Zagubione lub skradzione przesyłki
❌ Nie ponosimy odpowiedzialności za przesyłki zgubione lub skradzione.
📦 Jeśli śledzenie przesyłki wskazuje, że została ona dostarczona, ale nic nie otrzymałeś, zgłoś to natychmiast.
⏳ PostNL rozpocznie dochodzenie 14 dni po podanej dacie dostawy . Będziemy informować Państwa o postępach dochodzenia aż do jego zakończenia.
Masz pytania dotyczące swojego zamówienia?
📩 Masz pytania dotyczące swojego zamówienia?
Następnie wyślij wiadomość e-mail na adres:
✉️ [Wpisz tutaj swój adres e-mail]