Przejdź do treści

🌹 MEGA WYPRZEDAŻ WIOSENNA!

Znalazłeś/aś coś, co koniecznie musisz mieć w sklepie VanLooks? Wspaniały!

Teraz wybierz kolor i/lub rozmiar i kliknij „Dodaj do koszyka” .

Oczywiście, możesz kontynuować zakupy i powrócić do koszyka w dowolnym momencie, klikając na ikonę koszyka w prawym górnym rogu.

Uwaga: Produkty w koszyku nie zostaną zarezerwowane do momentu złożenia zamówienia.

Gotowy do kasy?

Gdy już skończysz zakupy, czas sfinalizować zamówienie. Kliknij ikonę koszyka w prawym górnym rogu, aby wyświetlić produkty VanLooks. Na następnym ekranie możesz w razie potrzeby dostosować ilości. Następnie kliknij przycisk „Przejdź do kasy” . Zostaniesz przekierowany na stronę, gdzie możesz wprowadzić wszystkie swoje dane.

🚨 Ważne: Po złożeniu zamówienia nie można go już zmienić, ponieważ jest ono przetwarzane natychmiast, aby mieć pewność, że otrzymasz je jak najszybciej.

Jakie są koszty wysyłki?

VanLooks pokrywa wszystkie koszty wysyłki. Dzięki temu nie ponosisz żadnych kosztów wysyłki.
⚠️ W przypadku zwrotu towaru, ponosisz koszty zwrotu, w tym koszty śledzenia przesyłki.

Czy mogę śledzić przesyłkę?

Tak! Wszystkie nasze przesyłki wysyłamy za pośrednictwem usługi Track & Trace .
🔗 Możesz śledzić swoje zamówienie na stronie ze statusem zamówienia. Po wysłaniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem do śledzenia przesyłki.

📌 Uwaga: czasami może minąć trochę czasu, zanim status Track & Trace stanie się dostępny i zaktualizowany.

Jaki jest czas dostawy?

🚀 Staramy się dostarczać nasze produkty najszybciej jak to możliwe.
🕘 A co jeśli złożysz zamówienie w dzień powszedni przed godziną 21:00? W takim przypadku postaramy się zrealizować Twoje zamówienie tego samego dnia.

📦 Wiele naszych produktów wysyłamy bezpośrednio od naszych dostawców , dlatego średni czas dostawy wynosi 10–15 dni roboczych .

Nie będzie mnie w domu podczas dostawy. Co powinienem zrobić?

📍 Jeśli Twoja paczka nie może zostać dostarczona, zostanie ona przechowywana przez 7 dni w placówce PostNL (lub Bpost w przypadku zamówień belgijskich).
📩 Otrzymasz wiadomość od dostawcy zawierającą miejsce odbioru.
Po upływie 7 dni PostNL zwróci paczkę do naszego magazynu.

Podano nieprawidłowy adres?

🏡 Klient jest zobowiązany upewnić się, że podany adres wysyłki jest prawidłowy.
🚀 Ponieważ przetwarzamy i wysyłamy zamówienia błyskawicznie, czas na skorygowanie błędnego adresu jest bardzo krótki.
📞 Jeśli uważasz, że podałeś nieprawidłowy adres wysyłki, skontaktuj się z nami natychmiast .

Zagubione lub skradzione przesyłki

Nie ponosimy odpowiedzialności za przesyłki zgubione lub skradzione.
📦 Jeśli śledzenie przesyłki wskazuje, że została ona dostarczona, ale nic nie otrzymałeś, zgłoś to natychmiast.
⏳ PostNL rozpocznie dochodzenie 14 dni po podanej dacie dostawy . Będziemy informować Państwa o postępach dochodzenia aż do jego zakończenia.

Masz pytania dotyczące swojego zamówienia?

📩 Masz pytania dotyczące swojego zamówienia?
Następnie wyślij wiadomość e-mail na adres:

✉️ [Wpisz tutaj swój adres e-mail]

DARMOWA WYSYŁKA

Skorzystaj z bezpłatnej dostawy na terenie Holandii i Belgii.

14-DNIOWA POLITYKA ZWROTU

Nie jesteś zadowolony z przedmiotu? Wystarczy, że zwrócisz produkt, wykonując kilka prostych kroków.

OBSŁUGA KLIENTA 24/7

Nasza obsługa klienta jest dostępna 7 dni w tygodniu!

BEZPIECZNA PŁATNOŚĆ

Chronimy Twoje dane za pomocą szyfrowania SSL.