Wymiany i zwroty
Jeżeli nie jesteś zadowolony ze swojego zamówienia, zawsze masz prawo je zwrócić.
Zwroty
Jeżeli nie jesteś zadowolony z zamówionego towaru, możesz go zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania . Wypełniony formularz zwrotu oraz fakturę należy dołączyć do przesyłki. Jeśli formularz nie zostanie wypełniony w całości, nie będziemy mogli zrealizować Twojego wniosku o zwrot.
Aby móc ubiegać się o zwrot pieniędzy lub wymianę , zwracany produkt musi być w oryginalnym stanie, z wszelkimi metkami i etykietami . Produkt nie może nosić śladów użytkowania . Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu 3 lub więcej artykułów, jeśli podejrzewamy, że artykuły zostały użyte lub uszkodzone poza naszą kontrolą.
Poproś nasz dział obsługi klienta o formularz zwrotu .
Zwroty
Po otrzymaniu towaru wymienimy go najszybciej jak to możliwe lub kwota zakupu zostanie zwrócona na Twoje konto bankowe w ciągu 7 dni .
Opóźnione lub brakujące zwroty pieniędzy
Czy nie otrzymałeś jeszcze zwrotu pieniędzy? Najpierw sprawdź stan swojego konta bankowego .
Następnie skontaktuj się z firmą obsługującą Twoją kartę kredytową , gdyż może minąć trochę czasu, zanim zwrot zostanie oficjalnie przetworzony.
Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem , ponieważ często musi upłynąć trochę czasu, zanim zwrot zostanie zaksięgowany.
Jeśli wykonałeś wszystkie powyższe czynności, a mimo to nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta .
Ogólne warunki handlowe
- W przypadku zwrotu towaru odpowiedzialność za koszty wysyłki ponosi klient. Koszty te nie podlegają zwrotowi.
- Produkty takie jak bielizna osobista, rajstopy i produkty pielęgnacyjne nie są objęte polityką zwrotów Trandey ze względów higienicznych . Tego rodzaju produkty nie podlegają zwrotowi i nie będą rozpatrywane.
- Upewnij się, że przesyłka zwrotna zawiera kod umożliwiający śledzenie przesyłki (na własny koszt).
- Prosimy o przesłanie zdjęcia kodu śledzenia i namierzania pocztą elektroniczną w dniu wysyłki.
- Formularz zwrotu należy wydrukować i dołączyć do przesyłki.
- Produkt musi zostać zwrócony w stanie nieużywanym .
- Produkt musi zostać zwrócony w oryginalnym opakowaniu .
- Sprawdzamy, czy produkt nie ma uszkodzeń spowodowanych przez klienta . Zwroty uszkodzonych produktów przez klienta nie będą akceptowane.